Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

Ένας hip/εναλλακτικός Οδηγός πόλης?

1.Σε αυτό εδώ το μπλογκ δεν θα βρείτε συμβουλές οδηγού πόλης. Πού να πάτε τί να δείτε τί να ακούσετε ποιά μπαρ είναι χίπ, ποιές ταινίες είναι οι πιο αλτέρνατιβ. Αυτά ας τα κάνουν τα περιοδικά, οι κουλτουρόσουπες, ο Στέφανος Τσιτσόπουλος (respect) το Μεγκα-έξοδος. Και καλά κάνουν και μάλιστα ξέρουν να τα κάνουν και καλύτερα.Γιατί αφενός, εγώ δεν μπορώ να αναπαράγω το life style της εποχής γιατί μπορεί να έχω style αλλά δεν έχω life, αφετέρου, σε όσους Κυνόδοντες και να πας, όσες μουσικάρες και αν ακούσεις, σε όσο κουλ μαγαζιά και αν πιείς το ποτό σου, αυτό δεν συνεπάγεται αναγκαστικά οτι μπορείς (ή σου αξίζει) να σκέφτεσαι. Εγώ προϊόντα της σκέψης μου «πουλάω», όποιος θέλει μπαίνει και διαβάζει.
2.αυτό εδώ το blog έγινε για τον λόγο που γίνονται εκατομύρια άλλα μπλογκ. Για να μπορεί ο συντάκτης του να αυτοεκφράζεται. Ειδικά σε εποχές, σαν και αυτές, που άλλοι μεταναστεύουν, άλλοι χάνουν τη δουλειά τους, άλλοι δεν έχουν να φάνε, το να γράφεις αυτό που πιστεύεις και που νιώθεις είναι ότι έχει μείνει. το δε όνομα του καθόλου τυχαίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου